Bacak Germe

Yürüyüşünüzdeki estetik…

Bacak Germe – Sıkı bir diyet sonucu verilen yoğun kilo kaybı sonrasında kimi zaman vücudun belli bölgelerinde sarkma; özellikle de uyluğun iç kısmı ve kalça bölgesi dokularında gevşeme görülebilmektedir. Bu tip durumlarda küçük bir estetik operasyonla dokular gerginleştirilip kontur verilerek mükemmel sonuçlara ulaşılabilmektedir. Çoğunlukla bu ameliyat liposuctionla kombine edilerek daha da başarılı sonuçlar alınmaktadır

Uyluk Germe Ameliyatı

• Uyluk germe ameliyatı sırasında genel anestezi uygulandığı için ameliyattan önceki 6 saat boyunca yemek yenmemeli operasyon sonrası en az 4 saat boyunca da kişi bir şey yiyip içmemelidir.
• Operasyon ortalama 2 saat kadar sürer. Hastanede 1 gün kalmak yeterlidir.
• Ameliyat sonrası hastayı rahatsız edecek derecede ağrı olmamaktadır.
• Operasyon sonrası kullanılan ağrı kesici ilaçlar sayesinde hissedilen hafif ağrılar da kişiyi rahatsız etmeyecek seviyededir.
• Ameliyat sonrası aynı gün içinde hasta ayağa kalkabilmektedir.
• Operasyonun ardından bacağın arka yüzünde şişlik ve morarma görülebilmektedir. Oluşan bu şişlik ve morarmaların tamamen düzelmesi birkaç hafta sürebilir.

• Hasta ameliyattan 2 ila 3 gün sonrasında banyo yapmaya başlayabilir.
• İyileşme dönemi kişiden kişiye değişiklik göstermektedir. Ortalama olarak 10 ila 15 gün içinde hasta tam olarak iyileşebilmektedir.
• Güç gerektiren işlere ve sportif hareketlere ise 4 hafta sonrasında başlanabilir.
• Ameliyat sırasında kendiliğinden eriyen dikişler kullanıldığı için sonradan dikiş aldırma sıkıntısı yaşanmayacaktır

uyluk-germe-videolari

Bacak Germe Ameliyat Hakkında