Lütfen Bekleyiniz...

Cilt Leke Tedavisi

Cilt Lekelerinin Tedavisi

Başta elde ve yüzde olmak üzere, vücudumuzun birçok yerinde kahverengi cilt lekeleri oluşmaktadır. Bu lekeler sağlık sorununa sebep olmasa bile birçok kişiyi görünüş olarak rahatsız eder. Halk arasında güneş lekesi ve karaciğer lekesi olarak adlandırılan cilt lekeleri, deride bulunan melanin birikiminin artmasıyla oluşur. Özellikle güneş ışınlarından kendini korumaya çalışan cilt, bu tür tepkiler verir.

Her ne kadar da cilt lekesi hastalık olarak görülmese bile, bazı durumlarda dikkat edilmesi gerekmektedir. Kişi hem 50 yaş altında ise hem de çok fazla güneş altında kalmıyorsa, cilt lekeleri en başta karaciğer hastalığını göstermektedir. Bunun dışında farklı hastalıkların göstergesi de olabilir. Bu durumda doktora gidilmesi gerekir.

Cilt lekeleriyle karşılaşmamak için öncelikli olarak güneşten korunmak gerekir. Bunun için gündelik hayatta muhakkak güneşten koruyucu krem kullanmalıyız. Bunun dışında karaciğere faydası olan antioksidan gıdaları da tüketmek de sağlıklı görünen bir cilt için önemlidir. Ancak cilt lekelerinin oluşumunda genetik faktörler kadar, doğum, yaşlanma ve yaranın iyileşmesi sonucu oluşan lekeler de önemli rol oynar. Bu gibi durumlarda, kişi cilt lekesi tedavisi olmalıdır.

Günümüzde birçok cilt lekesi tedavisi yöntemi bulunmaktadır. Kimyasal peeling, mezoterapi, clearlif ve mezolift, bu yöntemlerin başında gelir. Kişilere lekenin durumu, boyutu, bulunduğu bölge gibi bilgilendirici sorular sorulmaktadır. Bu bilgiler dikkate alınarak uygun tedavi yöntemi uygulanır.

Estetik cerrahi ve saç ekimi alanında tüm sorularınızı uzman ekibimiz yanıtlasın. Operasyon hakkında bilgi otel ve transferler rezervasyonlarınızı siz yorulmadan hızlıca halledelim.

Bize numaranızı iletebilirsiniz. Ekiplerimiz size hızlı dönüş yapacaklardır.

Merhabalar,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Op.Dr. Fatih Dağdelen