Lütfen Bekleyiniz...

Gozenek Tedavisi

Gözenek Tedavisi

Ciltte, vücut dışına zararlı maddelerin atılması (terleme fonksiyonu) için kullanılan ve kıl foliküleri ile yağ bezelerinin açılma noktası olan kısımlara gözenek denir. Gözeneklerin tıkanması aknelere neden olur ve cildin kırışmasına, daha yaşlı görünmesine neden olur. Sağlıklı bir cildin gözenekleri açık olur. Sürekli olarak cildin beslenmesine yardımcı olur.

Vücuttaki ter ve yağların atılması, cildin nefes alması, gözeneklerin açık olmasına bağlıdır. Ciltteki gözenekleri genişlemesi ise kollajen maddesinin azalmasıyla oluşur. Bu maddenin artması veya azalması, gözenek boyutunu etkiler.

Gözenek Sıkılaştırma

Gözenek tedavisi için sıkılaştırma, zamanla açılan gözeneklerin tekrar eski haline getirilmesidir. Daha estetik ve sıkı bir cilt için, cilt sıkılaştırma işlemi yapılmaktadır. Cildin genişleyip sarkması, gözeneklerin büyümesi, cilt bakımının yetersizliğini de gösterir. Bu konuda uzman olan doktorlara başvurmak, belli bir tedavi sürecine girmek iyi bir başlangıç olabilir.

Kadınlarda makyaj kullanımından kaynaklı olarak gözenekler tıkanabilmektedir. Tıkanan gözenekler kırışık ve daha yorgun olurlar. Kişinin yaşlı ve bitkin gözükmesine neden olan bu rahatsızlık, bazı klinik çalışmalarla tedavi edilmektedir. Estetik amaçlı olan bu tedavi ile gözeneklerin tıkanması da önlenmiş olur.

Estetik cerrahi ve saç ekimi alanında tüm sorularınızı uzman ekibimiz yanıtlasın. Operasyon hakkında bilgi otel ve transferler rezervasyonlarınızı siz yorulmadan hızlıca halledelim.

Bize numaranızı iletebilirsiniz. Ekiplerimiz size hızlı dönüş yapacaklardır.

Merhabalar,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Op.Dr. Fatih Dağdelen