İyi Görünmek Herkesin Hakkı / Yenihaber

27 Temmuz 2018 by Fatih Dağdelen

Estetik Cerrah Op.Dr. Fatih Dağdelen, ‘iyi görünmek herkesin hakkı’ sloganıyla çıktı yolda, Sakarya’lılara da hizmet vermeye hazır olduğunu belirtti.

Bir süre önce ilimizde hasta kabulüne başlayan Estetik Cerrah Op.Dr. Fatih Dağdelen, İyi görünmenin herkesin hakkı olduğunu belirtti. Op.Dr.Dağdelen ile yaptığımız sohbette, ilimizi neden tercih ettiği, hangi operasyonları uyguladığı yönünde bilgilendirme bulundu. Dağdelen ilimizde güzellik ve saç ekimi ile ilgili kadınlara ve erkeklere her türlü problemlerini çözmek için hazır olduklarını belirtti.

* Sizi biraz tanıyabilir miyiz?
Ben Op. Dr. Fatih Dağdelen. 24 yıllık hekimim ve 2005 yılında Dora Hospital’ı kurdum. 10-11 yıldan beri de Dora hastanesinde çalışmaktayım. Aynı zamanda Sakarya’da bu güzel şehirde ki merkezi konumda bulunan klinikte Adapazarılılara hizmet vermekteyim. Burası hem diş hem plastik cerrahi kliniği. Adapazarı, İzmit, Sapanca olsun ya da Düzce’de ki yani bu bölgede bizi tanıyan, bilen hastalarımız var. Onların daha rahat bir şekilde hizmet görebilecekleri gibi estetikle ilgili her türlü sorunlarını çözmek için buradayım.

* Ne zamandan beri Sakarya’dasınız? Kliniğiniz hakkında bilgi verebilirmisiniz?
Son 2-3 yıldır Sakarya’dayız. Yoğunluk sebebi ile çok fazla gelip gitme fırsatım olmuyordu fakat buradaki istek ölçüsünde burayı daha düzenli bir hale getirmeyi istiyorum. Burada da hastalarımın kontrollerini, ameliyatlarını düzenli bir şekilde takip etmek istiyorum. Şuan da yaptığımız en önemli konu diş ve plastik cerrahi. Tabi İstanbul’da ki hastane her alanda branş var. Burada ise özellikle güzellik ve saç ekimi ile ilgili kadınlara ve erkeklere her türlü problemlerini çözmek için buradayız.

*Saç ekimi yaptırmak isteyen bir hangi yolu takip ettirmeli? Özellikle vatandaşlar hangi tedavi yönetimi için size başvuruyor?
Her şeyden önce hastayı görüp değerlendirmek gerekir. Gerçekten uygun aday mı? Eğer gerekli görüyorsak erkek olsun bayan olsun saç ekimi uygulamasını yapabiliriz. Hastanın olumlu sonuç alması için hastanın da istekli olması önemli. Hekim olarak sonucunu göremediğimiz hiçbir işe girmeyiz. Hastadan gerçekten olumlu sonuç alacağımıza inanıyorsak, hastanın mutlu ve memnun olacağına inanıyorsak bu işlemi gerçekleştiriyoruz. Kadınlarda daha çok sıklaştırma ve kaş ekimi, erkeklerde ise saç ekimi talebi fazla oluyor.

*Saç ekimi süresi ve işlemleri nelerdir?
Saç ekimi süresi yaklaşık 7-8 saat süren bir işlem. Lokal anestezi altında ve hastane ortamında gerçekleştirilen bir uygulama. İşlemin mutlaka iyi sonuçlanması, ehil ellerde olması ve düzgün şartlarla olması ile mümkün. Eğer düzgün şartlarda yapılmaz ve bilir kişi tarafından yapılmazsa sonuç bir facia olabilir. Saç ekimi de bir cerrahi uygulama, merdiven altı ve ucuz fiyata yaptıran pek çok insan var ama işin kalitesini ve sonucu düşünmüyorlar. Yaptığımız İşlem esnasında %3’lük veya %5’lik kayıplar olabilir. Bu çok normal ama diyelim ki 10 bin adet saç ektiniz 5 bin tanesi tutuyor diğer yarısı tutmamış ise verdiğiniz para da boşa gitti demektir. Bizim başarı yüzdemiz ise dünya standartlarının üzerinde. Bu konuda Türkiye’de ki en iyi, en başarılı kliniğiz.

*Botoks ve dolgu talebi en çok erkeklerden mi bayanlardan mı geliyor? Bu operasyonlar için belli bir yaş sınırlaması var mı?
Botoks ve dolgu uygulamaları bizim cerrahi dışı dediğimiz güzellik uygulamaları. Tabi bu işin içerisinde PRP de var, peeling, cilt bakımları var. Bunlar cerrahi dışı güzelleştirme prosedürleridir. Kadınların talebi erkeklere göre çok daha fazla tabi. Yapılan her ameliyata göre farklıdır. Genel anlamda 16-17 yaşından sonra pek çok estetik uygulama yapılabiliyor. Bakın 16-17 sınırı olan bir ameliyatı 15’e indirdiğiniz bir ameliyat var. Buradaki önemli olan şey ilaçlarda prospektüsler de yazar ya hekiminizin önerdiği şekilde kullanınız durum tam da bu. Bizde hekim olarak hastanın neye ihtiyacı varsa onun değerlendirmesini yaptıktan sonra bir karara varılır çünkü bunlar istisnai durumlar.

*Eklemek istediğiniz bir şeyler var mı?
Bizim yaptığımız iş bir yetenek işi. Bununla birlikte de hekimin çok tecrübeli olması, birçok hastayla ilgilenmiş olması güzel sonuçlar doğuruyor. Dünyanın en çok burun ve meme ameliyatı yapan hekimlerden birisiyim. Artık uluslar arası düzeyde çalışan bir düzeydeyiz. İtalya’dan, Fransa’dan, İngiltere’den, Danimarka’dan, Orta Doğu ülkelerinden sayısız insanlar ameliyat olmak için Türkiye’ye geliyor. Bunların hepsi de bir referans ve tavsiye üzerine geliyorlar. Ülkem ve kendi adıma onur ve gurur duyuyorum.

Kaynak: Sakarya Yenihaber