Lütfen Bekleyiniz...

Vücut estetiğinin tam zamanı / Hürriyet

27 Temmuz 2018 by fatihdagdelen

Hamilelik, aşırı kilo alıp verme, hareketsiz yaşam gibi sebepler karın kasları gevşemesine neden olabiliyor. Tüm bu sebepler nedeniyle karın bölgesinde yağ birikir ve ardından da karnın aşağı sarkması ile karın sarkması sorunu ortaya çıkar. Bu gibi vakalarda en iyi tedavi karın germe ameliyatıdır. Karın germe ameliyatı, karın bölgesindeki fazla deri ve yağ dokusunun alınarak karın duvarı kaslarının onarılması ile eski gerginliğine ulaştırmayı hedefleyen bir ameliyattır.

Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Fatih Dağdelen, vücut estetiği operasyonları hakkında bilgilendiriyor.

AŞIRI KİLOLARDAN KURTULMAYI SAĞLAR MI?

Aşırı kilolu yani morbid obez hastalarında karın germe ameliyatı etkili sonuçlar vermez. Bu operasyon öncesinde hastaların öncelikle kilo vermesi önerilmektedir. Kilo vermek amacıyla böyle bir ameliyat yapılması hem etkili bir sonuç vermez hem de hasta açısından sağlık riski oluşturur. Hastanın önce diyetisyen ve uzman eşliğinde diyet ve egzersiz yaparak kilo vermeyi denemesi, başarısız olunduğu durumlarda ise morbid obezite cerrahisinden faydalanması gerekir.

VÜCUT ESTETİĞİ NASIL YAPILIR?

Vücut estetiği operasyonlarında etkili sonuçlar elde edilebilmesi için liposuction ile kombine edilmiş karın germe ameliyatı yapılmalıdır. Karın germe operasyonu genel anestezi altında, alanında uzman bir estetik cerrah tarafından hastane ortamında yapılan bir ameliyattır. Ameliyattan sonra hastanın durumuna göre 1-2 gün hastanede yatış gerekebilir. Ameliyattan sonra hastaya korse giydirilir. Belli bir süre hastanın bu korseyi kullanması tavsiye edilir. Günümüzde ameliyatlarda kendiliğinden kaynayan dikişler kullanılır. Dikiş izi iyileştikçe belli belirsiz bir iz kalır. Zaten dikiş izi bikini bölgesi denilen alanın içine saklanır. Hasta 5 – 6 gün sonra normal hayatına devam edebilir. Ameliyat öncesinde ve sonrasında sigara kullanılmaması iyileşme sürecini hızlandırır. Spor, egzersiz benzeri güç ve efor gerektiren aktiviteler için cerrahınız size özel bilgiler almanız gerekir. Karın bölgesinde sarkma olan ve tekrar hamile kalmayı düşünmeyen bütün hastalara uygulanabilen, oldukça sık uygulanan başarılı bir operasyondur.

Kaynak: Hürriyet

Estetik cerrahi ve saç ekimi alanında tüm sorularınızı uzman ekibimiz yanıtlasın. Operasyon hakkında bilgi otel ve transferler rezervasyonlarınızı siz yorulmadan hızlıca halledelim.

Merhabalar,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?