Gerçekleştirdiğimiz Estetik Operasyonlar

Online Estetik Danışma

Estetik Nasıl Yapılır?

Estetik operasyonu öncesinde hasta, operasyonu gerçekleştirecek olan hekime muayene olur. İstenilen estetik operasyonuna uyumluluk ve gereklilik tartışılır. Hasta ile hekim arasında gerçekleştirilecek olan bu diyaloglar doğrultusunda operasyona karar verilir. Çeşitli tetkikler sonrasında program uygulanmaya başlanır. Günümüzde dış görünüş bir hayli önem taşımaktadır.

Sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün artması ile birlikte kişiler sosyal medya hesaplarından kısa bir süre içinde mikro ünlü olmayı başarabilirler. Bu şekilde ünlü olmanın en kısa yolu da estetik operasyon geçirerek daha güzel bir görünüme sahip olmaktır. Bazı estetik ameliyatlar karar verilip kısa bir süre içinde uygulanabilir. Bazılar ise geniş bir zaman ağına yayılmalıdır. Öncelik olarak plan ve program yapılır ve bu şekilde bir operasyon düzenlenir.

Estetik Operasyon Sonrasındaki Beklentiler Nelerdir?

Kadınların karar verme süreçleri değişkenlik gösterebilir. Bir kadın estetik operasyon geçirmek için uzun seneler önceden karar aldıktan sonra bazı tetikleyici nedenlerin ortaya çıkması ile birlikte bu sürecini hızlandırabilir. Genel olarak kadınların estetik yaptıkları bölgeler bellidir. Burun ve küçük göğüs şikayetleri en fazla görülen şikayetler arasındadır. Doğum sonrasında ise sarkma problemleri ile karşı karşıya kalınmaktadır. İlerleyen yaşlarda ise kişinin yüzünde meydana gelen deformasyonlar şikayet nedeni olur.

Burada en önemli olan konu ise, estetik operasyonu geçirecek olan kişinin beklentisi ve operasyon sonrasında ortaya çıkabilecek olan görünümdür. Hekiminiz bu konuda size bilgi verecektir fakat sizin de bu konuda ısrarcı olmanız gerekmektedir. Burun estetiğini ele alacak olursak, burun şekli özellikle yüz hatlarına göre tercih edilmelidir. Yüz hattınız ile uyumlu olmayacak olan bir estetik, sizin daha sonrasında daha da kötü hissetmenize sebep olacaktır.

Estetik Operasyonlarını Kimler Gerçekleştirebilir?

6 senelik tıp fakültesini bitiren herkes doktor olarak kabul edilmektedir. Bunun ardından tıbbın herhangi bir branşında uzmanlaşmak için 4–5 yıl asistan doktorluk yapılır. Bunun sonunda da dahiliye uzmanı, göğüs hastalıkları, kardiyoloji, genel cerrahi ve buna benzer alanlarda uzman olurlar. Bu şekilde olan doktorlara ise Uzman Doktor denilmektedir.

Devamında ise üniversite hastanelerinde akademisyen olmak isteyenler, Destek Doçent ünvanı ile doktorluk görevini gerçekleştirirler. Bir süre sonra sınavlara girebilirler ve Doçent olurlar. Bunun üzerine devam etmeyi isteyenler ise, yine bir süre geçtikten sonra sınavlara girmek kaydı ile Profesör olurlar. Bu ünvanların yükseltilmesi tamamen bilgiye, beceriye ve tecrübeye dayanmaktadır.

Dolayısı ile unutulmamalıdır ki, ünvan arttıkça o doktorun bilgisi ve tecrübesi de artar.
Tıp branşları 3’e ayrılmaktadır. Cerrahi bilimler, Temel Bilimler ve Dahili Bilimler.

Dahili Bilimlere örnek olarak; dahiliye, çocuk hastalıkları, kardiyoloji örnek verilebilir. Bu kişiler AMELİYAT YAPAMAZLAR.
Cerrahi Bilimlerine ise; göğüs cerrahisi, genel cerrahi, beyin cerrahisi örnek verilebilir. Cerrahlar kısaca Operatör Doktordurlar. Bu kişiler AMELİYAT YAPABİLİRLER.

Operatör, Cerrahi Dal uzmanı anlama gelir. Bu tabloya bir örnek verecek olursak; Op.Dr. **** **** ve Uz.Dr. ***** ******* İkisi de eş kıdemdedir. Fakat ameliyat/operasyon yapma yetkisi tamamen Operatör Doktordadır.

Hızlı Arama Formu

Estetik Operasyonu Yaptırılacak Hekime Nasıl Karar Verilir?

Yukarda belirtildiği gibi, estetik operayon hekimi mutlaka Operatör Doktor yani Op.Dr. olmalıdır. Kendisini Uzman Doktor yani Uz.Dr olarak tanıtan ya da sadece Dr. olarak tanıtan hekimlerden uzak durmalısınız. Kendinizi bu iş için senelerini harcayan deneyimli Operatör Doktorlara yani Cerrahlara emanet etmelisiniz.

Erkekler Estetik Yaptırır mı?

Yapılan araştırmalar sonucu estetik ameliyat olan insanların yüzde seksenin kadınlar olduğu ifade edilmiştir. Geriye kalan yüzde 20 azımsanacak bir oran değildir. Sağlık nedeni ile yaptırılan estetik ameliyatlarını bir kenara bırakırsak, erkeklerin de kendi bakımları için daha fazla para harcadığı gözlemlenebilen bir gerçektir. Günümüzde dış görünüşün ne kadar önemli olduğunu hepimiz çok iyi bilmekteyiz.

Erkekler de bu durumdan nasibini almıştır. Erkeklerin estetik operasyon geçirme nedeni, kadınlardan biraz daha farklıdır. Kadınlarda genellikle duygusal nedenler tetikleyici olurken, erkekler fiziksel olarak daha güzel bir görüntü kazanma amacı güderler. Bu sayede kendilerini daha iyi ifade edebildiklerini düşünmektedirler.

Estetik cerrahi ve saç ekimi alanında tüm sorularınızı uzman ekibimiz yanıtlasın. Operasyon hakkında bilgi otel ve transferler rezervasyonlarınızı siz yorulmadan hızlıca halledelim.